9.8.12

LiikkuuLiikkuu ;D

Hei Olen Milla Ja olen koukussa 
IKILIIKKUJAhaasteeseen :D
VIP ryhmäläisille on sellainen ihana haaste et 
Kun otat Haasteen vastaa niin joudut itte antamaan seuraavalle Haaste Aiheen
ja vain Nopeus ratkaisee kuka kerkiää haasteen nappaamaan :D
IKILIIKKUJA haaste pyörii tän vuoden loppuun asti 
ja niin monta kertaa ku erkiää haasteen nappaamaan 
niin monta Arpalipuketta saa ;)

Ja uuden haasteen sai vastaanottaa 
sit ku on edellisen vastaanottamansa haaste työn tehny :)

no itsehhän oon kerenny jo aikas monta haastetta nappaamaan 
ja korttia tekemään :D :D :D :D

Tässä yksi niistä Aiheen AURINKO
nappasin ja tällaisen kortin tein :)


BlingBling Geelikynällä Aurinkoa ehostin
Ja tausta on oikeesti kermanväristä helmiäis kartonkin 
van sävytin sen ite mustetyynyillä mieluiseks :)
Kivasti kimaltelee koko kortti :D



1 kommentti:

  1. Annappa kortin kimallella, tää on oikein kesäisen hauska...hih...tänään on paistanut ns. aurinko, sehän on tainnut jo joiltakuilta unohtua millanen on!!
    Oi siis VIP:lle olis tällanenkin haaste...mä oon hämäläinen enhän mihinkään kerkiä:(

    VastaaPoista

Kiitos Käynnistä ja Tervetuloa Uudelleen <3