2.6.12

Kakkuni Mun ;)

Elikäs vanhenin taas 15.5 
Se ois jo vuoden yli NeljännesVuosiSadan :O :O :O
eli hurjat 26w tuli täyteen :D
Tässä on ollu muitakin merkkipäiviä ku Ukkelin kanssa tuli 10 w yhteistä taivalta täyteen ja oli mulla Nimipäivätkin :D kaikki sattuu samalle kuukaudelle Ja äitienpäivä kans :D

Ja päätin tehhä just sellasen kakun ku ITE haluan :D
Täytteeks tuli mansikoita,persikka siivuja ja mansikkaista kermavaahtoo
Ja Koristukseen halusin harjotella pursotusta joka ei oikein vielä oo mun juttu :D
NOOOO harjotusta harjotusta ni eiköhän se siitä joskus luonnistu :D


Mutta tämmösen räpellyksen tein :)


Vieraitahan mulla ei käyny Ku Mun Pikku Sisko ,Siskon tyttö Ja Mun Iso Veli
AIniin Ja Anoppikin kävi kakulla :)
Loput ahmittii Ukkelin Ja poikien kans :D
NAM NAM 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos Käynnistä ja Tervetuloa Uudelleen <3